4. Vad jag vanligtvis äter

Jag gillar mat. Så mycket att jag tycker att det är ett mindre mirakel att jag inte är smällfet. Men när jag tänker igenom vad jag vanligtvis äter på en dag är det inte så konstigt.
Egentligen var det tänkt att det här inlägget skulle handla om vad jag ätit idag, men jag är alltid för trött för att blogga på kvällen när jag hunnit äta alla mina mål, så här är typ en sammanfattande lista på vad jag äter.
Till frukost brukar jag äta en deciliter fiberhavregryn med två deciliter mjölk och några valnötter.
Till lunch och middag brukar jag äta en liten näve makaroner och massor av gröna bönor och broccoli. Oftast äter jag kyckling eller quorn till det.
I snitt tror jag att jag dricker mer än en liter kaffe per dag. Riktigt starkt kaffe. Gevalia Ebony, gärna två mått per kopp.
Har du läst ända hit applåderar jag, för det här var fan det tråkigaste inlägget hittills. Puss och tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0