En ny dagbok

Hej alla glada.
Läser du det här inlägget känner du mig säkert redan på något sätt.
Jag startade nämligen den här bloggen för att hålla mina nära och kära uppdaterade på saker som händer i mitt liv.
Om du inte har susning om vem jag är så får du jättegärna börja läsa. Lär känna mig! :)
Jag driver redan en blogg, FINAL PHOTOGRAPHY. Den sidan handlar dock nästan uteslutande om mitt intresse för foto. Det är här jag kommer att skriva av mig lite mer.
Som ni ser har båda bloggarna samma layout och färgtema. Mest för att jag är slö.
Nu hoppas jag mest att jag ska ha energi nog att orka uppdatera den här bloggen mer än en gång i månaden.

Kommentarer
Postat av: Minna

Roligt!

2010-12-06 @ 13:04:03
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0