Barnen i Afrika får vänta


Imorse klockan 06.30 väcktes jag med en dånande huvudvärk av att någon morgonpigg liten jävel hackade betong med en tryckluftsborr på andra sidan vägen. Hela sängen skakade och det lät något så förbannat mycket. Jag misstänker att det är för att det inte är så mycket isolering i taket på vinden, men Paulina och Adde stördes också sjukt mycket av det och Nilo vaknade ju liksom hela tiden av att man bestämt sig för att 100 dB är en SKITBRA idé klockan halv sju på morgonen. Vem börjar ens jobba då liksom? Trots att jag använder dom mest dämpande öronpropparna från Apoteket och låg med två kuddar över huvudet kunde jag absolut inte somna om.

Tydligen ska man bygga ett nytt hus på andra sidan vägen. Helt spontant. Ser fram emot ett och ett halvt år av att vakna halv sju på morgonen.

Skitliv.

Kommentarer
Postat av: Mågnus

Hahaha nää din stackare ^^ Funkar verkligen det där med kuddar över huvudet? Känns som att det mest är en seriegrej ^^

2011-04-20 @ 15:36:49
URL: http://www.blaeffo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0