Att klippa sig en gång i veckan (och att ta konsekvenserna av det)


Idag klippte jag mig. Igen. För er som inte vet gör jag det här väldigt ofta. Speciellt när jag är full och då brukar det inte gå så bra.

Idag gick det inte heller så bra, vilket både märks på håret och minen i bild ett, till vänster. But then I LOL'd.
Konsekvensen av att klippa sig väldigt ofta är att man får mindre och mindre att arbeta med och nu börjar mängden hår bli försvinnande liten. Men det är okej. Det lär ju sluta med att jag snaggar mig ändå.

(Egentligen ser det inte lika dåligt ut som på bilden. Men det ser ganska dåligt ut. Puss)

Kommentarer
Postat av: Mågnus

Du kan ju iaf glädjas åt att du ser jävligt hunkig ut ^^

2011-02-16 @ 14:30:37
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: Minna

Jag tycker det blev snyggt. Du ser väldigt manlig ut på bilderna :) Och när håret spretar uppåt som på den högra bilden ser du så sjukt annorlunda ut!

Annars, när vi ändå snackar om ditt hår, måste jag säga att jag älskade när du hade ganska lång "snedlugg" eller vad man ska säga och va platinablond.

2011-02-16 @ 16:47:58
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0