Att egentligen inte ha något att skriva om

Hej.
Jag går runt och guilt trippar för att jag inte uppdaterar så mycket här för tillfället. Egentligen har det inte att göra med att allt i världen suger kuk utan snarare att jag har så himla lite för mig just nu. Eller snarare: jag gör ganska mycket saker men det skulle inte vara intressant att läsa om mina aktiviteter för dom är så vardagliga.
Hur som helst, jag har lånat några bilder från Emma och Minna som beskriver mina helgaktiviteter.


Det här är Tony och Minna. Tillsynes glada människor men så är inte alltid fallet. Men mestadels är dom glada.


På bild ser vi mig, Emma och Ellen. Den här bilden känns lite olustig egentligen för vi ser ju bara sura ut typ. Men så är inte alltid fallet. Mestadels är vi glada.


Efter vi varit i Gränby och druckit oss snea på vindrinkar åkte vi in till stan för att gå på Uplands. Där var det så fullt med folk att vi inte fick komma in. Men på V-dala blev vi insläppta. Fick sitta i hallen i någon halvtimme innan vi hittade ett bord.


På lördagen spelade vi spel hemma hos Minna och Magnus i Eriksberg. Jag och Magnus vann nästan men så snuvade tjejerna oss på vinsten. Jävla skit.

Jag tänker återkomma när opponeringen av min uppsats är avklarad. Detta är på torsdag. Händer det något roligt innan dess kanske jag uppdaterar... Men det är inte så troligt. :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0