Om prokrastinering eller att avsluta en C-uppsats

Okej, det här skulle bli ett inlägg om att skjuta upp den slutgiltiga inlämningen av C-uppsatsen som äger rum på måndag kl. 12.00 (jag vet inte hur många gånger jag sagt att jag har sista inlämningen av C-uppsatsen om några dagar, men skiten tar fan ALDRIG slut).
Efter att webbläsaren kraschat två gånger i rad när jag skrivit halvlånga inlägg om prokrastinering kastar jag in handduken och inser att någon kosmisk kraft seriöst vill att jag skärper mig och skriver klart skiten.

Så nu tänkte jag gå och tvätta lite mer.

Kommentarer
Postat av: Emma

Alla dess inlämningar! Jag ska bara skriva ut två eller tre ex och lämna in till institutionen så kan jag äntligen lägga det bakom mig!

2011-01-27 @ 19:14:02
URL: http://morrhoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0