FM ointressanta L

Det blir lite svårt att blogga om något vettigt när man jobbar från 9-18, sex dagar i veckan.

Jag skulle vilja att det hänt något överspännande på jobbet men det har det inte. En av mina kollegor tappade en kniv på foten så hon fick operera sig. Men det är typ det enda. En kund råkade säga att hennes kompis måste skaffa fläsklägg när hon skulle säga gästleg, det var roligt.

Hur som helst, i lördags var jag och Malin ute en sväng. Träffade en kille som hette Christoffer i bankomatkön som vi drog med till Uplands. Han var trevlig men jag tror inte att han tyckte att det var ömsesidigt för såfort vi kom in på V-dala för att se Marcus Price & Carli sprang han ifrån oss när vi var på toa.

Jag fattade inte förrän idag vem Marcus Price är. Det är ju lite roligt. Tydligen var det stort för Malin att få se honom iallafall.

Eftersom ekonomin inte är den bästa på sommaren var jag inte bakfull dagen efter, men jag var sugen på fet mat så Adde och Paulina bjöd mig på kinamat. Det var awesome.

Okej, nu inser jag hur ointressant mitt liv är för tillfället. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: joanna

Hej! tänkte bara tipsa om att just nu finns fler tävlingar med fina priser på blogg, det finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäla dig kolla i vänsterspalten så hittar du tävlingarna:)

Annars kanske du vill göra ett bloglovin byte?;)

kram

2011-07-22 @ 21:50:44
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Maalin

Glädj dig åt att det inte var dig han sprang ifrån iallafall :O

2011-08-07 @ 14:55:49
Postat av: Jennifer med kniven

HAHAHA jag är ärad att min klumpighet var det enda spännande som hänt på jobbet! xD

2011-10-25 @ 23:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0