Det här med att rymma hemifrån


Eftersom jag slitit hårt som fan med kompletteringar dom senaste dagarna bestämde jag mig för att fly den akademiska knarkarkvarten och sticka till Christofer i Flemingsberg några dagar innan jag börjar jobba. Så nu sitter jag i Flemingsberg.

Vi har handlat på Pulsen som är världens billigaste mataffär typ. Gått lite sightseeing i Flempan. Nu poppar Christofer popcorn. Lite senare ska vi börja flyttpacka eftersom herr Ferm minsann blir hemlös. Till och med frivilligt hemlös. Klå det!

Nu ska vi dricka vin med C-vitaminbrus och poppa musik högre än grannarna. Återkommer med mer info sen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vin med C-vitaminbrus?



WHAT IS THIS MADNESS



I MUST TRY IT.

2011-06-22 @ 22:55:20
URL: http://knaserlaser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0