Nyvaken, hej hopp

Jag vaknade nyss och kan knappt tänka. Jag är så sinnessjukt dålig på att gå upp på morgonen och det måste det bli ordning på innan jag ska börja jobba på måndag.
Till min hjälp har jag ju iallafall bygget på andra sidan vägen som börjar påla marken 06.30 på morgonen (ja, jag har sjukt bitter - skiten ska hålla på tills i september och då börjar ju liksom det riktiga bygget som lär vara ännu värre).

Idag ska jag skriva kompletteringsuppgifter för fulla muggar. Det är en fråga från förra tentan och ett PM om diskursanalys som ska göras och helst vara klart imorgon så att jag kan åka till Stockholm och hälsa på Christofer och Emilie. Det ska bli ganska nice med en minisemester innan jobbet börjar.


Men nu: MOT ENGELSKA PARKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0