Knullrufs

För några veckor sedan började jag sända på Studentradion. Programmet jag medverkar i heter Knullrufs och handlar, som namnet antyder, om sex och samlevnad.
Varje måndag klockan 18.03 sänds programmet (på 98,9 för er som bor i Uppsala) och hittills har vi bland annat pratat om Alla Hjärtans Dag, kampanjen #prataomdet och nu senast porrskador. Man kan även lyssna i efterhand på www.studentradion.com.


Vi har också en Facebook-grupp där man kan ställa frågor, titta på bilder och ta del av uppdateringar. Gå med där vettja!

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag kollade på er igår lite grann. Sen blev jag tvungen att fortsätta kolla på "V", det va alldeles för spännande. Men jag ska lyssna på resten av programmet sen :)

2011-03-15 @ 16:10:01
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Freddie Fatale

Jag vet inte om vi ska ta det som ett bra betyg ifall du hellre tittar på V än lyssnar på oss... D:

2011-03-15 @ 18:35:15
URL: http://heirloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0