Rubrikjävel

Alltså... Jag festar ganska mycket. Det brukar vara ganska roligt. Nu när jag stog nere i köket med en kunglig jävla bakfylla insåg jag att jag ganska sällan lägger upp bilder på bloggen från dessa fantastiska event. Förmodligen för att det alltid är helt sjukt fula bilder på mig själv. Vill ni veta mer om detta, läs det här inlägget.

Utekvällarna slutar oftast klockar kvart över tre fnissandes och vinglandes på en cykel runt hörnet vid Palermo (vilket, för er som inte bor i Uppsala, är det värsta white trash-haket i Svealand typ) (eller nej, det är Gröna Jägaren) (eller kanske Carmen på söder...). Jag tänkte visa några bilder från dom senaste månaderna. Förlåt, mamma.
Enjoy!


Här är då jag och Emma på Palermo. Eller ja, det är ju Emma på bilden. Jag tog bilden. I bakgrunden ser vi Johan som vi lärde känna den kvällen. Han är trevlig.


Samma kväll stötte vi in i Marcus, Carl och Brett. Han längst till vänster har jag verkligen ingen aning om vem han är. Det vore sjukt kul om det vore så att han bara ville vara med på bilden. Han kanske också är en av dom internationella studenterna... Äh, skitsamma.


Den här bilden är från reccegasquen förra månaden. Bruden som ligger i fokus heter Taylor. Hon är snel.


Johan, Sanna och David efter WILDE förra helgen.


Mustasch- och hattgalej på Sturegården.

Nu publicerar jag det här inlägget innan jag får för mig att lägga upp tusen gånger värre bilder. Jag har som aldrig någon hejd. Tack och förlåt!

Kommentarer
Postat av: Mågnus

haha jag gillar bilder :) speciellt dom du har tagit!

2011-03-13 @ 16:59:11
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: mia

Jag gillar både din blogg men ffa dina bilder. Fortsätt så!!!!!

2011-03-13 @ 18:46:00
Postat av: Emma

jag gillar också dina bilder! jag gillar även att det inte syns hur väldigt berusad jag var på Palermo :D

2011-03-13 @ 19:10:20
URL: http://morrhoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0