Skins (and the sex and the drugs and the complications)

I söndags bestämde jag mig för att se första avsnittet av ungdomsserien Skins. Jag har hört mycket om den och det mesta har varit "OMG DU MÅSTE SE DEN, DEN ÄR SÅ JÄVLA BRA!!!!!" typ. Så ja, jag bestämde mig för att se ett avsnitt.

Och OMG NI MÅSTE DEN, DEN ÄR SÅ JÄVLA BRA. Alltså ord kan typ inte beskriva hur sjukt bra Skins är. Det var längesen jag såg på en serie med äkta wow-faktor. Knark, sex, drama drama drama. Jesus kristus vad nöjd jag är över att mina kompisar tjatat om Skins så mycket att jag tillslut såg ett avsnitt.

Vill också passa på att gnida era ansikten i hur mycket sex appeal Mitch Hewer (som spelar Maxxie i serien) har. Vi ska gifta oss inom en snar framtid.


Kommentarer
Postat av: Commander Keen

första två säsongerna är heeeeeelt awesome O_O

jag har dock dissat dom senare säsongerna eftersom att dom byter personer efter två säsonger, och jag är ju typ kär i alla karaktärerna som är med i dom första liksom ._.

2011-03-02 @ 00:05:38
URL: http://commanderkeen.webblogg.se/
Postat av: Mågnus

Jag såg också första avsnittet för några månader sen. Jag kan ju säga att jag inte har sett resten.. Jag kanske inte riktigt förstod tjusningne me det...

2011-03-02 @ 17:50:42
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: Freddie Fatale

Ylva: det suger hårt. Fast jag kan ju inte uttala mig eftersom jag inte vet hur karaktärerna i dom andra säsongerna är..



Magnus: jag är typ beroende av serier där det går åt helvete för folk, haha! Grey's anatomy, True blood, Skins... Well yaah.

2011-03-02 @ 18:10:35
URL: http://heirloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0