En ledig dag

Jag hade nästan på riktigt in a way glömt att jag har en textblogg också. Jag har fått igång fotoflowet ganska mycket och totalt fokuserat på bilderbloggen ett tag. Så jag tänkte skriva en halvt ointressant kortare text om vad som hänt idag (för jag vet att ni saknar mina inlägg fett mycket).


1. Klockan ringde 09.00
Snoozade en och en halv timme. Slö.
2. Städade
Sen jag och Hannah skaffade en ny dammsugare har det blivit ett rent nöje att städa. Det är nämligen en ultrasilencer, d v s en jävligt tyst dammsugare. Man kan lyssna på musik när man städar! Passade på att ringa några samtal medans också, bara för att man kan liksom.
3. Fick G på tentan i personlighetspsykologi
Och var bara EN poäng från VG. För att ha gått på tre antibiotikakurer och varit dödssjuk är det fan inte illa pinkat. Jag vet att ni vill ligga med mig för att jag är så awesome men det går inte.
4. Firat tentaresultatet
Rostade mackor med guacamole till folket.

Vad jag ska göra resten av dagen återstår att se. Fortsätta ta mig i kragen och njuta av livet kanske. Imorgon blir det kickoff med Kulturnämnden och på lördag inflyttningsfest. Hohoho.

Kommentarer
Postat av: Minna

Grattis! Synd att du inte fick VG, det hade varit coolt!

2011-11-11 @ 10:57:15
URL: http://www.soramare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0