...Okej

Vid halv fem idag slog det mig att jag inte pratat med en annan människa på hela dagen.
Jag var tvungen att tänka efter både två och tre gånger ifall det verkligen stämde. Och det känns lite halvläskigt hur ensam jag kan vara sen jag flyttade från kollektivet och vilken impact det har på mitt beteende. Kom på mig själv med att duscha med badrumsdörren öppen imorse.

Hannah hänger ju ganska mycket på Norrbyhus (då hennes pojkvän bor där) och ingen guilt trip här, men fy fan vad jävla tråkigt det är att vara ensam hemma. Det är nog det värsta jag vet. Jag blir liksom så rastlös att jag tvättat och städat idag. Vad är det här? Håller jag på att växa upp och grejer?

Imorgon ska jag iväg till Boländerna och köpa en dammsugare, Emilie kommer till helgen men vi ska inte och och supa - nej, vi ska spela spel och baka och annat pyssel. Och det är väl kul men jag känner mig fett old. Häromdagen köpte jag tre flaskor årets glögg "för det är ju trevligt att ha".

Nu ska jag lyssna på Forever Young av Alphaville och gråta på golvet.

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag tycker också att det är tråkigt att va ensam hemma. Eller, det kan va skönt nån timme eller så, men inte länge. Jag ska inte heller suuupa i helgen för jag ska jobba. Men jag är ju gammal så. Haha!

2011-10-27 @ 23:08:52
URL: http://www.soramare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0