Dödssjuka + sjuk dödslön


I tisdags skrev jag som bekant tenta. Det gick ju bra. Över förväntan. Gottade mig i detta faktum, att fru Fortuna kanske valt att åtminstone fejkle lite åt mitt håll.
MEN HAHAHA FY FAN VAD FEL JAG HADE!!!!

På kvällen började jag känna mig febrig så jag gick och la mig. Vaknade mitt i natten och kunde inte skilja på vad som hände i huvudet och vad som hände i rummet. Hade så sjukt ont i hela kroppen att jag bara lyckades kvida lite hela tiden snarare än att skrika diverse vulgäriteter. Dom kommande dagarna lämnade jag knappt sängen överhuvudtaget om jag inte lyckats trycka i mig två treo. Jag var liksom tvungen att schemalägga mina pisstider. Illamåendet har varit ett ständigt faktum sen i onsdags. Det är inte förrän idag jag kunnat äta mat. Resterande tiden har jag varvat Fanta och vatten för att överleva.

Men det kan ju inte ta slut där. Nehehejdå. Hosta är ju nästan ett faktum när man är sjuk. Men när man hostar så mycket att man kräks gång på gång på gång har det gått lite långt. Speciellt ifall man är lite halvstolt över att ha lyckats trycka i sig tre skedar fil och inte lyckas behålla dom.

Det här med den årliga höstförkylningen finns liksom inte på min karta. Jag måste verkligen få HIV, TBC och spanska sjukan samtidigt. Jag är fortfarande inte frisk. Det bästa är att trots att jag hade tenta i tisdags så har jag tenta igen på TISDAG. Så jävla bra timing att verkligen lyckas stryka hela instuderingstiden på att ligga och flåsa och se långa människor trycka vid väggarna liksom. Lyckligtvis är det en tenta i metod & analys och jag har läst en termin metod och analys förut så det går bra. (Tentan ger dessutom 1,5hp. Vad är upp med det?)

För att ta upp något lite roligare så loggade jag in på internetbanken idag och såg att jag fått lön och CSN. Känslan av att inte ha gjort slut på förra månadens pengar och få 20 000+ insatt på kontot är ganska oslagbart. Speciellt när det händer för andra månaden i rad! DRINKS ON ME OMG OMG OMG


Så såg jag ut.

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha skönaste gubben! ^^

Hoppas att du kryar på dig snart. Jag har också blivit sjuk, men bara en liten förkylning (peppar peppar) utan feber. Ska du följa med på Smålands på torsdag?

2011-09-26 @ 10:36:26
URL: http://www.soramare.wordpress.com
Postat av: Hannah

Aww älskar din gubbe vet precis hur du såg ut!



Ber och håller tummarna för oss!

2011-09-27 @ 00:56:10
URL: http://hannahinstockholm.wordpress.com
Postat av: Ellen

Haha bästa inlägget på länge och den bästa gubbe jag sett på år och dar ;) Men nu får du bli frisk! Saknar ju dig! Och om inte annat så sa du ju något om drinks on you...? ^^ PUSSKRYAPÅREJ. JÄVLAOMGÅENDE.

2011-09-27 @ 18:41:33
URL: http://meretrixx.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0