20.17

Det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg som faktiskt handlar om vad jag gör, hur jag mår, var jag är på väg.

Närmare bestämt nyårsdagen.

Eftersom jag ser i besöksstatistiken att det finns en skara extremt trogna läsare som går in varje vecka med något slags hopp om att jag ska uppdatera kanske jag bär på någon slags skyldighet att beskriva läget. Kanske kräver jag bara er uppmärksamhet. (Som i BEKRÄFTA MIG SNÄLLA ANNARS DÖR JAG för så är jag lite ibland, just nu. En skör liten blomma, typ)

Snart har tre månader passerat. Tre månader är inte alls lång tid men mycket har hänt. Jag har varit på vindejt med Sara. Jag har varit på tequiladejt med Sara. Jag har jobbat alldeles för lite. Jag har tjuvrökt med Magnus. (För Magnus har flyttat hem, oh happy day don't ever leave me again) Jag har varit magsjuk. Jag har varit bäst i världen och jag har önskat att jag inte funnits och det har funnits ett svart hål någonstans som det letade sig ljus till för att jag har varit bäst i världen. Och tvärtom. Någonstans mitt i allt detta har jag också lyckats skrapa ihop en examen. Och nu senast inser jag att jag är 23 år och har skrivit den här listan och att jag känner mig som trash och att jag borde växa upp. Men det hinns.

Trots att det hela känns väldigt "eat, sleep, repeat" är jag nog överlag ganska nöjd med mitt liv. Fan, vad det tog emot att skriva det där.

Jag gick för övrigt på dejten jag berättade om i förra inlägget. För någon vecka sen landade vi i att det här är ju skitnajs så Fredrik is now in a committed relationship. Fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0