Det här med arbetsmoral (typ)


Jag har väldigt svårt för att arbeta. Eller ja, mest komma mig för att göra saker. När jag väl jobbar eller pluggar brukar det gå ganska bra men jag har ganska mycket ångest inför att faktiskt ta tummen ur arslet och sätta igång. Jag tror inte att det handlar om att det är roligare att göra andra saker, snarare att det typ har med prestationsångest eller något att göra. Hur som helst så googlade jag arbetsmoral och hittade en rolig sida som ni kan komma till genom att klicka på Marx här nedan:


Det är alltså en sida där man får välja hur hög ens arbetsmoral är mellan ett och tio för att visa ett genomsnitt bland svenskar som röstat. Å andra sidan tänker jag att man går in på den sidan när man har väldigt låg arbetsmoral... Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0