En utmaning

Regler:
1. Tacka den du har mottagit priset ifrån
2. Kopiera awarden till din blogg.
3. Berätta vilka 3 författare du räknar bland dina favoriter och nämn en favoritbok per författare.
4. Skicka awarden vidare till 5 mottagare som du tycker förtjänar den.
Tack så hemskt mycket Ellen.
Det här är verkligen en utmaning. Jag läser knappt någon skönlitteratur över huvud taget. Så jag tar tre favoritakademiker istället!

1. Peter L. Berger & Thomas Luckmann - Kunskapssociologi
2. George H. Mead - On social psychology: selected papers
3. Charles Cooley - Human Nature and the Social Order

Jag utmanar
Hannah
Jimmy

Öh, ja. Det är typ som som jag tror läser min bok som inte redan fått den här sjukt konstiga utmaningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0