Jämtland

I torsdags tog jag, Oskar, Tony och Ellen våra väskor och for på roadtrip upp till Jämtland och Östersund. Resan, som gick fort och smidigt (förmodligen för att Oskar emellanåt kör som en jävla dåre) tog cirka fem och en halv timme. Men det var najs. Vi hade kul. Spelade in en del musikvideor som möjligtvis kommer upp på bloggen om ett tag.

I Östersund har jag hunnit med ganska många saker. Ett axplock:
  • Varit på GIII två gånger.
  • Hälsat på Calle i Byskogen.
  • Druckit Oboy för första gången på tre år.
  • Ätit hemmagjord italiensk sorbet på Stortorget.
  • Gjort paj, tre gånger. Den är awesome, ni måste prova.
  • Solat.


Tillsist har jag även lyckats bli sjuk, lagom till Valborg. Älskar att dom virus som letar sig in i min kropp alltid verkar ha fest när jag ska ha det. Hur som helst, det kommer upp bilder när jag kommer tillbaka till Östersund imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0