På uppdateringsfronten (typ) intet nytt

Jag har gjort mycket roligt den senaste tiden.
Varit drag queen på temafest, gjort Stockholm med Emilie, sänt roliga radioprogram och pratat jämställdhet med ett framstående företag inom skönhetsindustrin.
Just nu har jag inte riktigt tid att berätta om alla dessa händelser. Som examination på denna delkurs ska vi skriva PM om diskrimineringslagstiftning och jag måste fokusera på det, så ni får hålla till godo med dom inspirationsinlägg jag sporadiskt postar.
Jag kan iallafall berätta att jag förmodligen åker till Östersund nästa vecka och stannar några dagar, sedan kommer jag hem till Uppsala för en helt e p i s k Valborgsvecka i Uppsala som för det mesta kommer att spenderas på nationen.
Hur har ni läsare haft det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0