Vår vän Magnus

Igår såg jag att Magnus tyckt och tänkt på Ellens blogg. Han tyckte att det var en skitbra idé att Ellen skulle skriva ett inlägg tillägnat honom. Ellen tyckte inte att det var en så bra idé. Men jag tänker skriva ett av ren barmhärtighet.
Första gången jag träffade Magnus var han utklädd till Musse Pigg på ett Halloweenparty i Gränby. Såhär såg han ut:


 

Självklart blev jag kär direkt. Hans imitation av Musse Piggs röst var klockren.

Egentligen är det lite underligt att jag och Magnus inte träffats tidigare eftersom vi båda är från Östersund (och Östersund har en befolkningsmängd på typ tre personer).

Hur som helst, Magnus är en väldigt trevlig person med en inneboende nyfikenhet för saker han inte förstår sig på. Detta kombinerat med en extremt öppen syn på det mesta gör honom till en väldigt awesome Musse Pigg.


Om det är någonting Magnus älskar så är det att dansa, gärna med sin flickvän Minna. Hans favoritlåt är denna:

 



Såfort Magnus hör Only girl (in the world) av Rihanna så går han bonkers och skakar röv. Då kan det se ut som nedan. Mycket nöje!


Magnus har en blogg också. Klicka här för att komma till den.

Kommentarer
Postat av: Mågnus

Haha fredrik, du är ju bara för go :) Tack flr barmhärtigheten ;)

2011-03-24 @ 17:45:45
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: Minna

haha roligt inlägg :)

2011-03-24 @ 17:59:33
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Mågnus

Alltså, jag måste lämna en till kommentar på det här inlägget bara för att jag blev så glad ^^ "Extremt öppen syn på det mesta" :D



Du är en skarpsynt man Fredrik, nåt annat kan man då inte säga ;)

2011-03-24 @ 18:18:05
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: Freddie Fatale

Egentligen var det inte av barmhärtighet utan för att jag tyckte att du förtjänade ett inlägg. Men det blir ju så ghey om jag skriver det.



Men du har så öppen syn på det mesta! Om någon säger typ "jag gillar att äta bajs och kissa mig själv i ögat" skulle du typ säga "jaha, jag har aldrig träffat någon som du förut. Hur kommer det sig att du tycker om det? :):):):):):)"

2011-03-24 @ 18:41:05
URL: http://heirloom.blogg.se/
Postat av: Ellen

Åh vilket fint inlägg! Jag vill dock klargöra en sak: Det var inte så att jag inte tyckte att Magnus förtjänade ett helt eget inlägg! Jag har däremot inte tid att skriva ihop det at the moment, så jag tillägnar honom ett youtube-klipp om dagen fram till att jag kan börja blogga igen. : )

2011-03-24 @ 22:52:54
URL: http://meretrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0